Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Переста, Г. І. | |
dc.contributor.author | Кузьменко, А. І. | |
dc.date.accessioned | 2016-06-06T09:18:11Z | |
dc.date.available | 2016-06-06T09:18:11Z | |
dc.date.issued | 2016-06-07 | |
dc.identifier.citation | 1. Костюк М. Д. Техніко-технологічне забезпечення інтермодальних та інтеропера-бельних перевезень / М. Д. Костюк, Ю. В. Дьомін // Залізничний транспорт України. – 2009. – № 3. – С. 3. 2. Стецько А. А. Аналіз сучасних рішень для інтероперабельних та інтермодальних перевезень [Електронний ресурс] / Стецько А. А. / Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: Четвертая международная научно-техническая конференция : ЭКУЖТ, 2009. Интернет-конференция 21–30 декабря 2009 г. 3. Босов А. А. Определение рациональных параметров одноканальной СМО в процессе математического моделирования обработки грузовых вагонов при переходе с колеи 1435 мм на колею 1520 мм / А. А. Босов, Н. А. Мухина, А. И. Кузьменко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. – 2007. – Випуск 14. – С. 94–98. 4. Мухіна Н. А. Моделювання раціональних технологій роботи прикордонних заліз-ничних станцій / Н. А. Мухіна, А. І. Кузьменко // Збірник наукових праць Української дер-жавної академії залізничного транспорту. – 2007. – Випуск 85. – С. 244–252. 5. Головінов Г. Г. Підвищення ефективності експлуатації транспортних засобів на осно-ві вибору раціонального варіанта передавання вантажів на прикордонних станціях / Г. Г. Голо-вінов, А. І. Кузьменко // Вісник Академії митної служби України. – 2008. – № 4 (40). – С. 142–147. 6. Кузьменко А. І. Дослідження впливу експлуатаційних факторів на економічні показ-ники роботи транспортних засобів міжнародних вантажних перевезень / А. І. Кузьменко // Віс-ник Академії митної служби України. Серія “Технічні науки”. – 2010. – № 1 (43). – С. 52–57. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/790 | |
dc.description.abstract | Удосконалено процедуру можливості порівняння варіантів передавання рухомого складу на прикордонних станціях. Запропоновано методи підвищення ефективності експлуатації транспортних засобів. Визначено вплив експлуатаційних факторів на продуктивність вантажних вагонів у міжнародному сполученні. Розроблено технологію програмного забезпечення для кожного з варіантів передавання вагонів. Розрахунки дозволили зробити висновки про доцільність використання системи SUW-2000 для вантажних перевезень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Академія митної служби України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки;2011/1 | |
dc.subject | інтероперабельність | uk_UA |
dc.subject | прикордонні станції | uk_UA |
dc.subject | перевантаження вантажів | uk_UA |
dc.subject | транспортний засіб | uk_UA |
dc.subject | міжнародне сполучення | uk_UA |
dc.subject | програмне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | interoperability | uk_UA |
dc.subject | border station | uk_UA |
dc.subject | reloading cargo | uk_UA |
dc.subject | vehicle | uk_UA |
dc.subject | international traffic | uk_UA |
dc.subject | software | uk_UA |
dc.title | Удосконалення технології функціонування прикордонних станцій під час інтероперабельних перевезень | uk_UA |
dc.title.alternative | The reorganization of the technology of functioning of border stations in the condition of the implementation of interoperable transport | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |