dc.contributor.author |
Переста, Г. І. |
|
dc.contributor.author |
Кузьменко, А. І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T09:18:11Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T09:18:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-07 |
|
dc.identifier.citation |
1. Костюк М. Д. Техніко-технологічне забезпечення інтермодальних та інтеропера-бельних перевезень / М. Д. Костюк, Ю. В. Дьомін // Залізничний транспорт України. – 2009. – № 3. – С. 3. 2. Стецько А. А. Аналіз сучасних рішень для інтероперабельних та інтермодальних перевезень [Електронний ресурс] / Стецько А. А. / Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: Четвертая международная научно-техническая конференция : ЭКУЖТ, 2009. Интернет-конференция 21–30 декабря 2009 г. 3. Босов А. А. Определение рациональных параметров одноканальной СМО в процессе математического моделирования обработки грузовых вагонов при переходе с колеи 1435 мм на колею 1520 мм / А. А. Босов, Н. А. Мухина, А. И. Кузьменко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. – 2007. – Випуск 14. – С. 94–98. 4. Мухіна Н. А. Моделювання раціональних технологій роботи прикордонних заліз-ничних станцій / Н. А. Мухіна, А. І. Кузьменко // Збірник наукових праць Української дер-жавної академії залізничного транспорту. – 2007. – Випуск 85. – С. 244–252. 5. Головінов Г. Г. Підвищення ефективності експлуатації транспортних засобів на осно-ві вибору раціонального варіанта передавання вантажів на прикордонних станціях / Г. Г. Голо-вінов, А. І. Кузьменко // Вісник Академії митної служби України. – 2008. – № 4 (40). – С. 142–147. 6. Кузьменко А. І. Дослідження впливу експлуатаційних факторів на економічні показ-ники роботи транспортних засобів міжнародних вантажних перевезень / А. І. Кузьменко // Віс-ник Академії митної служби України. Серія “Технічні науки”. – 2010. – № 1 (43). – С. 52–57. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/790 |
|
dc.description.abstract |
Удосконалено процедуру можливості порівняння варіантів передавання рухомого складу на прикордонних станціях. Запропоновано методи підвищення ефективності експлуатації транспортних засобів. Визначено вплив експлуатаційних факторів на продуктивність вантажних вагонів у міжнародному сполученні. Розроблено технологію програмного забезпечення для кожного з варіантів передавання вагонів. Розрахунки дозволили зробити висновки про доцільність використання системи SUW-2000 для вантажних перевезень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Технічні науки;2011/1 |
|
dc.subject |
інтероперабельність |
uk_UA |
dc.subject |
прикордонні станції |
uk_UA |
dc.subject |
перевантаження вантажів |
uk_UA |
dc.subject |
транспортний засіб |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародне сполучення |
uk_UA |
dc.subject |
програмне забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
interoperability |
uk_UA |
dc.subject |
border station |
uk_UA |
dc.subject |
reloading cargo |
uk_UA |
dc.subject |
vehicle |
uk_UA |
dc.subject |
international traffic |
uk_UA |
dc.subject |
software |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення технології функціонування прикордонних станцій під час інтероперабельних перевезень |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The reorganization of the technology of functioning of border stations in the condition of the implementation of interoperable transport |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |