dc.contributor.author |
Зуєва, Д. Д. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-23T06:56:44Z |
|
dc.date.available |
2025-07-23T06:56:44Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-23 |
|
dc.identifier.citation |
Зуєва Д. Д. Аналіз управління маркетинговим комунікаційним процесом комерційної організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 57 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7909 |
|
dc.description.abstract |
Для досягнення мети в роботі поставлено такі завдання: розкрити
управлінську природу маркетингових комунікацій у системі сучасного
менеджменту; провести фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ
«РОЗЕТКА.УА»; оцінити ефективність управління окремими каналами
маркетингової комунікації компанії та їх вплив на досягнення цільових
показників: конверсії, доходу, ROI; побудувати модель управління воронкою
комунікацій клієнта на основі цифрових каналів просування; здійснити
порівняльний аналіз системи маркетингових комунікацій ТОВ «РОЗЕТКА.УА»
з основними конкурентами на ринку маркетплейсів України; визначити основні
проблеми в управлінні маркетинговими комунікаціями компанії та розробити
комплекс управлінських рішень щодо їх удосконалення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
управлінська природа |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність управління |
uk_UA |
dc.subject |
досягнення показників |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз управління маркетинговим комунікаційним процесом комерційної організації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |