Abstract:
Метою бакалаврської роботи є дослідження теоретичних та практичних засад
формування позитивного іміджу публічної служби на основі комплексного підходу.
У роботі розкрито сутність поняття «імідж публічної служби», охарактеризовано його
складові, чинники формування та роль у забезпеченні ефективного функціонування
органів публічної влади. Визначено значення позитивного іміджу публічної служби для
підвищення довіри громадян до влади, покращення якості публічного управління та
формування позитивної репутації державного апарату. Проведено аналіз сучасного
стану іміджу публічної служби в Україні, виявлено основні проблеми, що перешкоджають
його формуванню, та охарактеризовано зарубіжний досвід іміджевої політики у сфері
публічного управління.
За результатами дослідження розроблено рекомендації щодо удосконалення механізмів
формування позитивного іміджу публічної служби, зокрема в напрямку підвищення
професіоналізму держслужбовців, забезпечення відкритості та прозорості діяльності
органів влади, впровадження сучасних комунікаційних стратегій та налагодження
ефективної взаємодії з громадськістю.