Короткий опис (реферат):
Проблеми з інтернетом в студентському віці мають свої особливості,
обумовлені віковими та соціальними факторами. Студенти часто
використовують інтернет як основне джерело інформації, розваг та
спілкування, що може призвести до формування психологічної прив'язаності.
Такі поведінкові патерни можуть супроводжуватися негативними
емоційними станами, такими як тривога, пригнічений стан та соціальна
ізоляція [2]. Окрім того, проблеми з інтернетом можуть впливати на
академічну продуктивність, оскільки студенти витрачають більше часу на
онлайн-активності, що відволікає їх від навчальної діяльності.
Актуальність цього дослідження обумовлена необхідністю виявлення
психологічних та соціальних наслідків психологічних інтернет проблем
серед студентів, а також розробки ефективних заходів для профілактики і
корекції цього явища. Наразі існують різні підходи до вивчення впливу
надмірного використання інтернету, однак їх ефективність щодо
студентської групи залишається малодослідженою. Проблематика цього
явища актуальна як для психологів, так і для адміністрацій навчальних
закладів, адже вплив інтернету поширюється на основні аспекти
особистісного та соціального розвитку студентів.