Короткий опис (реферат):
У роботі розглядається проблема особистісних характеристик студентів,
проводиться аналіз кореляцій між домінуючими рольовими позиціями в
міжособистісних стосунках (або Его-станами, за теорією Е. Берна) з одного боку
та локусом контролю, рівнем ситуативної та особистісної тривожності,
особливостями уявлень студентів про них самих та їхнє ідеальне «Я», а також
особливостями міжособистісних стосунків студентів — з другого боку, що
дозволяє глибше зрозуміти структуру взаємозв’язків між рольовою позицією в
міжособистісних стосунках та особистісними характеристиками студентів. Під
час написання роботи було розглянуто теоретичні засади дослідження
взаємозв’язку рольової позиції в міжособистісних стосунках та особистісних
характеристик у студентів, підібрано комплекс психологічних методик. Було
продіагностовано та проаналізовано взаємозв'язки певних домінуючих Его-
станів та особистісних особливостей і характеристик студентів.