Репозитарiй DSpace

Технології екскурсійного та супровідного обслуговування у сфері туризму та гостинності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горб, К. М.
dc.contributor.author Корнєєв, М. В.
dc.contributor.author Горожанкіна, Н. А.
dc.contributor.author Кучер, М. М.
dc.date.accessioned 2025-07-16T06:33:20Z
dc.date.available 2025-07-16T06:33:20Z
dc.date.issued 2025-07-16
dc.identifier.citation Горб К. М., Корнєєв М. В., Горожанкіна Н. А., Кучер М. М. Технології екскурсійного та супровідного обслуговування у сфері туризму та гостинності. Системи та технології. № 1 (69). 2025. С. 278-287. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7843
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу та систематизації технологій екскурсійного та супровідного обслуговування у сфері туризму та гостинності, за різних трактувань екскурсії та супроводу: по-перше, як туристичної послуги, коли застосовуються головним чином сервісні технологічні прийоми, по-друге, як методу навчання з використанням насамперед педагогічних прийомів, по-третє, як інструменту реклами та популяризації з пріоритетним базуванням на маркетингових інструментах та PR-технологіях. Обґрунтовано спільні та відмінні риси між екскурсією та супроводом, запропоновано поняття екскурсійно-супровідного заходу (ЕСЗ). Наведено авторську технологічну схему супроводу типового одноденного пізнавального автобусного туру як прикладу та підґрунтя для формування стандартів туристичного супроводу в умовах «економіки вражень». Окремі послуги та загалом діяльність, пов’язана з підготовкою та проведенням екскурсій та супроводу, а також з екскурсійним та супровідним обслуговуванням туристичних подорожей, освітніх, ділових та рекламних заходів, є змістовно та технологічно складними операціями, що вимагають досить широкого спектру професійних знань, навичок та особистісних характеристик її постачальників, включаючи високу відповідальність (у т. ч. фінансову), обізнаність з Google-картами та правилами створення контенту для соціальних мереж, стресостійкість та ефективність у прийнятті рішень з урахуванням величезного спектру можливих непередбачених ситуацій під час подорожі. Розмежування екскурсії та супроводу залежить від співвідношення екскурсійних та супровідних послуг. Будь-яка екскурсія або в цілому програма туристичної подорожі являє собою результат творчого процесу, де цінується креатив, незвичність та індивідуальний підхід. Тому процеси екскурсійного та супровідного обслуговування не можуть бути піддані абсолютній формалізації. При стандартизації технологічних процесів туристичного супроводу та проведення екскурсій в умовах «економіки вражень» варто знайти «золоту середину» між забезпеченням високої якості послуг та проявами творчої уяви та креативності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject екскурсійно-супровідний захід uk_UA
dc.subject технологія проведення екскурсії uk_UA
dc.subject технологія туристичного супроводу uk_UA
dc.subject екскурсійні методи та прийоми uk_UA
dc.subject «економіка вражень» uk_UA
dc.title Технології екскурсійного та супровідного обслуговування у сфері туризму та гостинності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2025/1(69)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу