dc.contributor.author |
Горб, К. М. |
|
dc.contributor.author |
Корнєєв, М. В. |
|
dc.contributor.author |
Кучер, М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-18T13:23:26Z |
|
dc.date.available |
2025-06-18T13:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2025-06-18 |
|
dc.identifier.citation |
Горб К. М., Корнєєв М. В., Кучер М. М. Комунікативні компетентності персоналу в туристичному, готельному, ресторанному менеджменті та маркетингу. Науковий погляд: економіка та управління. 2025. №1(89). С. 74-79. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7811 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено загальний огляд та аналіз фахових комунікативних компетентностей працівників туристичної та готельно-ресторанної сфери, з акцентом на важливість максимального їх урахування в управлінській та
маркетинговій діяльності підприємств. Доведено специфічні особливості туризму та готельно-ресторанної справи в
застосуванні комунікативних компетентностей персоналу, їх відмінності від будь-яких інших галузей, зумовлені різним
характером комунікацій. Проаналізовано комунікативні компетентності персоналу трьох категорій – «першої лінії»,
орієнтованого на спілкуванні зі споживачами при наданні послуг, «другої лінії», що здійснює комунікації головним чином
з партнерами та всередині колективу, та керівного персоналу. Виділено ключові комунікативні компетентності персоналу «першої лінії» на різних етапах циклу споживання відповідного продукту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативні компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
персонал «першої лінії» |
uk_UA |
dc.subject |
цикл споживання продукту |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний менеджмент та маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
готельно-ресторанний менеджмент та маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Комунікативні компетентності персоналу в туристичному, готельному, ресторанному менеджменті та маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |