Короткий опис (реферат):
У статті проаналізовано елементи процесу міжособистісного спілкування, що відбувається під дією впливу
міжособистісних і міжкультурних бар’єрів. Враховуючи різні рівні суб’єктної взаємодії в менеджменті, виокремлено стилі міжособистісного спілкування між керівником та підлеглим. Міжособистісна взаємодія набуває важливого значення враховуючи передавачі та рецептори як засоби наявні для посилання та отримування повідомлень,
а також канали передачі змісту повідомлення, його інтерпретація. Систематизовано бар’єри міжособистісного
спілкування за індивідуальними відмінностями опонентів та опосередкованого впливу. Узагальнено головні бар’єри
міжкультурного спілкування, що перешкоджають ефективному взаєморозумінні. Задля встановлення ефективної
комунікативної взаємодії, зазначено принципи конструктивного зворотного зв’язку, що сприяє подальшому діалогу
співрозмовників.