dc.contributor.author |
Варченко, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Зубченко, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Ткаченко, К. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-16T13:55:13Z |
|
dc.date.available |
2025-06-16T13:55:13Z |
|
dc.date.issued |
2025-06-16 |
|
dc.identifier.citation |
Варченко О. М., Зубченко В. В., Ткаченко, К. В. Вплив засад сталого маркетингу на діяльність аграрних підприємств. Науковий погляд: економіка та управління. 2025. №1(89). С. 124-132. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7803 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються наукові засади розвитку сталого маркетингу та обґрунтовано їх вплив на діяльність
аграрних підприємств в аспекті подолання глобальних і національних викликів і загроз. Виділено етапи розвитку концепції сталого маркетингу та запропоновано його дефініцію як діяльності щодо задоволення потреб нинішнього покоління у такий спосіб, який надає майбутнім поколінням можливість задовольняти існуючі потреби на нинішньому
рівні. Зроблено висновок про необхідність додержання принципів сталого розвитку в діяльності усіх учасників агропродовольчого ланцюга, в т.ч. й кінцевими споживачами. Зазначено, що основними інструментами реалізації є еко-інновації, довгострокові партнерські відносини, імплементація європейських систем якості та безпечності, особливо у виробництві продукції рослинництва, скорочення втрат продовольства на рівні споживання, розширення потужностей
з виробництва альтернативних видів палива тощо. Обґрунтовано, що в період повоєнного відновлення країни доцільно
розробити систему заходів та інструментів щодо переконання і мотивування малих і середніх сільськогосподарських
підприємств до впровадження сталих практик, надання інформаційної підтримки як для споживачів, так й виробників
у формуванні раціональної сталої поведінки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
сталий маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
аграрні підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
агропродовольство |
uk_UA |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
сталі практики агровиробництва |
uk_UA |
dc.subject |
стале споживання |
uk_UA |
dc.title |
Вплив засад сталого маркетингу на діяльність аграрних підприємств |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |