DSpace Repository

Вплив засад сталого маркетингу на діяльність аграрних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Варченко, О. М.
dc.contributor.author Зубченко, В. В.
dc.contributor.author Ткаченко, К. В.
dc.date.accessioned 2025-06-16T13:55:13Z
dc.date.available 2025-06-16T13:55:13Z
dc.date.issued 2025-06-16
dc.identifier.citation Варченко О. М., Зубченко В. В., Ткаченко, К. В. Вплив засад сталого маркетингу на діяльність аграрних підприємств. Науковий погляд: економіка та управління. 2025. №1(89). С. 124-132. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7803
dc.description.abstract У статті розглядаються наукові засади розвитку сталого маркетингу та обґрунтовано їх вплив на діяльність аграрних підприємств в аспекті подолання глобальних і національних викликів і загроз. Виділено етапи розвитку концепції сталого маркетингу та запропоновано його дефініцію як діяльності щодо задоволення потреб нинішнього покоління у такий спосіб, який надає майбутнім поколінням можливість задовольняти існуючі потреби на нинішньому рівні. Зроблено висновок про необхідність додержання принципів сталого розвитку в діяльності усіх учасників агропродовольчого ланцюга, в т.ч. й кінцевими споживачами. Зазначено, що основними інструментами реалізації є еко-інновації, довгострокові партнерські відносини, імплементація європейських систем якості та безпечності, особливо у виробництві продукції рослинництва, скорочення втрат продовольства на рівні споживання, розширення потужностей з виробництва альтернативних видів палива тощо. Обґрунтовано, що в період повоєнного відновлення країни доцільно розробити систему заходів та інструментів щодо переконання і мотивування малих і середніх сільськогосподарських підприємств до впровадження сталих практик, надання інформаційної підтримки як для споживачів, так й виробників у формуванні раціональної сталої поведінки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject сталий маркетинг uk_UA
dc.subject аграрні підприємства uk_UA
dc.subject агропродовольство uk_UA
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject сталі практики агровиробництва uk_UA
dc.subject стале споживання uk_UA
dc.title Вплив засад сталого маркетингу на діяльність аграрних підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2025/1(89)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account