Короткий опис (реферат):
У статті розглядаються наукові засади розвитку сталого маркетингу та обґрунтовано їх вплив на діяльність
аграрних підприємств в аспекті подолання глобальних і національних викликів і загроз. Виділено етапи розвитку концепції сталого маркетингу та запропоновано його дефініцію як діяльності щодо задоволення потреб нинішнього покоління у такий спосіб, який надає майбутнім поколінням можливість задовольняти існуючі потреби на нинішньому
рівні. Зроблено висновок про необхідність додержання принципів сталого розвитку в діяльності усіх учасників агропродовольчого ланцюга, в т.ч. й кінцевими споживачами. Зазначено, що основними інструментами реалізації є еко-інновації, довгострокові партнерські відносини, імплементація європейських систем якості та безпечності, особливо у виробництві продукції рослинництва, скорочення втрат продовольства на рівні споживання, розширення потужностей
з виробництва альтернативних видів палива тощо. Обґрунтовано, що в період повоєнного відновлення країни доцільно
розробити систему заходів та інструментів щодо переконання і мотивування малих і середніх сільськогосподарських
підприємств до впровадження сталих практик, надання інформаційної підтримки як для споживачів, так й виробників
у формуванні раціональної сталої поведінки.