Репозитарiй DSpace

Формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фісуненко, П. А.
dc.contributor.author Анферов, А. А.
dc.date.accessioned 2025-06-16T07:31:29Z
dc.date.available 2025-06-16T07:31:29Z
dc.date.issued 2025-06-16
dc.identifier.citation Фісуненко П. А., Анферов, А. А. Формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів. Науковий погляд: економіка та управління. 2025. №1(89). С. 133-139. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7802
dc.description.abstract В умовах динамічного розвитку ринку девелопменту дослідження теоретичних та практичних аспектів формування комплексу маркетингу девелоперських проєктів має високу актуальність. Для девелоперів та маркетологів девелоперських компаній вкрай важливо розуміти, які маркетингові інструменти є найбільш дієвими та найбільш точно відповідають розробленій маркетинговій стратегії девелоперського проєкту. Дане дослідження присвячене вивченню актуальних аспектів формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту. Доведено доцільність формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів, побудованої з врахуванням впливу інструментів маркетингу на розвиток базових та підтримуючих елементів комплексу маркетингу. Побудовано логічну схему формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject девелопмент uk_UA
dc.subject девелоперський проєкт uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.title Формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2025/1(89)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу