Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена дослідженню становлення воєнної безпеки в системі державного управління з акцентом на її істо-
ричному розвитку, інституційній еволюції та інтеграції як життєво важливої функції державного управління. У дослі-
дженні проаналізовано взаємодію між геополітичними трансформаціями та адміністративними практиками, які форму-
вали механізми забезпечення воєнної безпеки. Шляхом поглибленого вивчення історичних періодів, від ранніх форм оборони
в містах-державах до сучасних національних оборонних систем, дослідження показало, як воєнна безпека перетворилася
з локальної проблеми на ключовий компонент державного управління. Розглянуто основні теоретичні моделі управління
воєнною безпекою, в тому числі класичні, неоінституційні, бюрократичні та орієнтовані на врядування рамки. Дані моделі
забезпечили основу для розуміння того, як держави формулюють, виконують і контролюють оборонні стратегії в більш
широкому адміністративному контексті. Дослідження підкреслило роль міжвідомчої координації, правових систем і міжна-
родного співробітництва в забезпеченні ефективної і підзвітної політики воєнної безпеки. Підкреслено значні технологічні
інновації, які змінили військову безпеку, в тому числі досягнення в логістиці, системах зв’язку і озброєнні, що вимагають нових
адміністративних систем і адаптивних регуляторних механізмів. Аналіз продемонстрував перетворення воєнної безпеки на
динамічну і багатогранну сферу, що пов’язує оборонні спроможності з ширшими державними функціями. Уряди все більше
адаптують свою політику до нових загроз і забезпечують відповідність між військовою готовністю та адміністративною
спроможністю, що свідчить про стратегічну необхідність ефективного державного управління у цій сфері.Особливої уваги
заслуговує дослідження про те, що воєнна безпека як складова державного управління є динамічною за своєю природою
і потребує постійної адаптації до зовнішніх загроз та внутрішніх пріоритетів державного управління. Дослідження довело,
що ефективне управління воєнною безпекою залежить від безперешкодної інтеграції стратегії, структур управління та дер-
жавної підзвітності.