Репозитарiй DSpace

Вплив тривожності підлітків на навчальну мотивацію в умовах воєнного стану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іщенко, Т. В.
dc.date.accessioned 2025-03-27T08:37:41Z
dc.date.available 2025-03-27T08:37:41Z
dc.date.issued 2025-03-27
dc.identifier.citation Іщенко Т. В. Вплив тривожності підлітків на навчальну мотивацію в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота магістра : 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7654
dc.description.abstract У роботі досліджується проблема впливу тривожності на навчальну мо- тивацію підлітків в умовах воєнного стану, визначається характер взаємозв'я- зку між рівнем тривожності та показниками навчальної мотивації. В процесі дослідження було проаналізовано теоретико-методологічні засади вивчення тривожності та навчальної мотивації, розроблено комплексну систему діагно- стики, проведено емпіричне дослідження особливостей прояву тривожності та її впливу на мотивацію до навчання в умовах воєнного стану. На основі отри- маних результатів розроблено та впроваджено програму "Управління триво- гою" та систему рекомендацій для педагогічного колективу щодо оптимізації навчального процесу та психологічної підтримки підлітків. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject навчальна мотивація uk_UA
dc.subject підлітковий вік uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.subject психологічна підтримка uk_UA
dc.subject емоційна саморегуляція uk_UA
dc.subject стресостійкість uk_UA
dc.title Вплив тривожності підлітків на навчальну мотивацію в умовах воєнного стану uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу