Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іщенко, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-27T08:37:41Z | |
dc.date.available | 2025-03-27T08:37:41Z | |
dc.date.issued | 2025-03-27 | |
dc.identifier.citation | Іщенко Т. В. Вплив тривожності підлітків на навчальну мотивацію в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота магістра : 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7654 | |
dc.description.abstract | У роботі досліджується проблема впливу тривожності на навчальну мо- тивацію підлітків в умовах воєнного стану, визначається характер взаємозв'я- зку між рівнем тривожності та показниками навчальної мотивації. В процесі дослідження було проаналізовано теоретико-методологічні засади вивчення тривожності та навчальної мотивації, розроблено комплексну систему діагно- стики, проведено емпіричне дослідження особливостей прояву тривожності та її впливу на мотивацію до навчання в умовах воєнного стану. На основі отри- маних результатів розроблено та впроваджено програму "Управління триво- гою" та систему рекомендацій для педагогічного колективу щодо оптимізації навчального процесу та психологічної підтримки підлітків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | навчальна мотивація | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | психологічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | емоційна саморегуляція | uk_UA |
dc.subject | стресостійкість | uk_UA |
dc.title | Вплив тривожності підлітків на навчальну мотивацію в умовах воєнного стану | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |