dc.contributor.author |
Іщенко, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-27T08:37:41Z |
|
dc.date.available |
2025-03-27T08:37:41Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-27 |
|
dc.identifier.citation |
Іщенко Т. В. Вплив тривожності підлітків на навчальну мотивацію в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота магістра : 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7654 |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджується проблема впливу тривожності на навчальну мо-
тивацію підлітків в умовах воєнного стану, визначається характер взаємозв'я-
зку між рівнем тривожності та показниками навчальної мотивації. В процесі
дослідження було проаналізовано теоретико-методологічні засади вивчення
тривожності та навчальної мотивації, розроблено комплексну систему діагно-
стики, проведено емпіричне дослідження особливостей прояву тривожності та
її впливу на мотивацію до навчання в умовах воєнного стану. На основі отри-
маних результатів розроблено та впроваджено програму "Управління триво-
гою" та систему рекомендацій для педагогічного колективу щодо оптимізації
навчального процесу та психологічної підтримки підлітків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
тривожність |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
підлітковий вік |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний стан |
uk_UA |
dc.subject |
психологічна підтримка |
uk_UA |
dc.subject |
емоційна саморегуляція |
uk_UA |
dc.subject |
стресостійкість |
uk_UA |
dc.title |
Вплив тривожності підлітків на навчальну мотивацію в умовах воєнного стану |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |