DSpace Repository

Впровадження інноваційних технологій в систему сервісного обслуговування клієнтів

Show simple item record

dc.contributor.author Мазур, К.Ю.
dc.date.accessioned 2024-07-29T09:34:33Z
dc.date.available 2024-07-29T09:34:33Z
dc.date.issued 2024-07-29
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7625
dc.description.abstract Метою цього дослідження є розробка практичних рекомендацій та впровадження інноваційних технологій в систему сервісного обслуговування клієнтів та дослідження його впливу на ефективність бізнесу. Об'єктом дослідження є комплексна система сервісного обслуговування клієнтів, її компоненти та взаємодія з клієнтами, що дозволяє виявити проблемні моменти, визначити потреби в інноваційних технологіях та розробити ефективні стратегії для їх впровадження. Предметом дослідження можуть бути конкретні інноваційні технології, які використовуються в системі обслуговування клієнтів, вивчення впливу інноваційних технологій на систему сервісного обслуговування клієнтів, а також аналіз їхньої ефективності та можливостей для покращення якості обслуговування та задоволення потреб клієнтів. Виходячи з поставленої мети, виконано такі завдання: дослідити поняття і сутність інноваційних технологій в готельно–ресторанній справі; проаналізувати поточну систему обслуговування клієнтів та визначити області, які можуть отримати користь від інновацій; визначити основні чинники, які впливають на інноваційну діяльність; оцінити потенційний вплив впровадження інноваційних технологій на задоволеність та збереження клієнтів; розглянути підходи, щодо розробки стратегії інноваційного розвитку. Методологічна основа роботи передбачає комплексний підхід, включаючи дослідницький, теоретичний, а також кількісні та якісні методи дослідження. Це дозволяє ретельно вивчити інноваційні технології, їх вплив на систему обслуговування клієнтів, ідентифікувати фактори успіху та виклики, з'ясувати вплив на якість обслуговування та задоволення клієнтів. Практичне значення одержаних результатів: можуть бути використані як підґрунтя для стратегічного планування, розробки інноваційних проектів, впровадження нових технологій та покращення процесів обслуговування клієнтів. Враховуючи швидкі технологічні зміни та зростаючі вимоги клієнтів, впровадження інноваційних технологій стає необхідним для успішної діяльності компаній у сфері сервісного обслуговування. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2024;
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject сервіс uk_UA
dc.subject обслуговування uk_UA
dc.subject впровадження uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject новаторство uk_UA
dc.title Впровадження інноваційних технологій в систему сервісного обслуговування клієнтів uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account