dc.contributor.author |
Чубенко, Л. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-19T09:05:27Z |
|
dc.date.available |
2025-03-19T09:05:27Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-19 |
|
dc.identifier.citation |
Чубенко Л. А. Психологічна корекція соціально-емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами засобами казкотерапії : кваліфікаційна робота магістра : 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 114 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7578 |
|
dc.description.abstract |
Метою нашого дослідження є вивчення впливу занять з казкотерапії на
соціально-емоційний розвиток дітей з особливими освітніми потребами.
6
Згідно до мети дипломної роботи поставлено наступні завдання:
1. Дослідити особливості психологічного розвитку та корекції дітей віком
від 4 до 8 річного віку з ООП;
2. Дослідити можливості казкотерапії як методу розвитку емоційної сфери
дітей з особливими потребами;
3. Розглянути формування особливостей соціально-емоційної сфери дітей
з особливими освітніми потребами за допомогою казки;
4. Провести аналіз особливостей впровадження даного методу в Україні;
5. Визначити вплив казки, та її методів на дітей з особливими потребами;
6. Обґрунтувати ефективність застосування казкотерапії як засобу
розвитку емоційної сфери дітей вразливих груп.
Об'єктом дослідження виступає соціально-емоційна сфера особистості.
Предмет дослідження: психологічна корекція соціально-емоційної сфери
дітей з особливими освітніми потребами засобами казкотерапії.
Гіпотеза дослідження : Використання казкотерапії, як унікальної
методології у роботі з дітьми з особливими потребами підвищить рівень їх
психологічного комфорту та врівноваженості та забезпечить вдалу соціалізацію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Психологічна корекція соціально-емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами засобами казкотерапії |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |