Репозитарiй DSpace

Управління маркетинговою діяльністю в організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соломонова, Є.
dc.date.accessioned 2025-03-19T07:19:24Z
dc.date.available 2025-03-19T07:19:24Z
dc.date.issued 2025-03-19
dc.identifier.citation Соломонова Є. Управління маркетинговою діяльністю в організації : кваліфікаційна робота магістра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7567
dc.description.abstract Метою магістерської роботи є дослідження та аналіз управління маркетинговою діяльністю компанії «ВФ Україна». Завдання, які ставляться перед роботою: проаналізовано теоретичні засади управління маркетингом в організації та основні концепції, що використовуються в сучасних маркетингових стратегіях, розглянуто специфіку маркетингової діяльності компанії «ВФ Україна» в контексті її позиціонування на ринку мобільного зв'язку, оцінено маркетингову стратегію компанії, включаючи аналіз цільових ринків, комунікаційних каналів, продуктового асортименту та просування товарів, вивчено роль новітніх технологій у маркетингових процесах, таких як цифровий маркетинг, соціальні медіа та автоматизація маркетингових кампаній, проведено оцінку ефективності маркетингових кампаній та визначити їхній вплив на досягнення бізнес-цілей компанії, розроблено рекомендації для вдосконалення існуючих маркетингових процесів та визначити оптимальні стратегії для компанії в умовах швидких змін на ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject система uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.title Управління маркетинговою діяльністю в організації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу