dc.contributor.author |
Ткаченко, Яна Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-18T08:06:28Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T08:06:28Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-18 |
|
dc.identifier.citation |
Ткаченко Я. Р. Розробка стратегії формування позитивного іміджу підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7544 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління іміджем рекламного агентства.
Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі магістра були сформульовані та поставлені такі завдання дослідження:
розкрити сутність та охарактеризувати маркетинг як основну функцію формування позитивного іміджу підприємства;
охарактеризувати стратегії та концепції управління іміджем рекламного агентства;
дати характеристику маркетингової діяльності досліджуваного рекламного агентства;
провести оцінку макро- та мікросередовища компанії «BE POLAR»;
сформувати стратегію позитивного іміджу рекламного агентства «BE POLAR» ;
дати обґрунтування стратегічної орієнтації компанії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Розробка стратегії формування позитивного іміджу підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |