Репозитарiй DSpace

Управління маркетинговою діяльності організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, В. В.
dc.date.accessioned 2025-03-17T12:52:44Z
dc.date.available 2025-03-17T12:52:44Z
dc.date.issued 2025-03-17
dc.identifier.citation Макаренко В. В. Управління маркетинговою діяльності організації : кваліфікаційна робота магістра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 59 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7541
dc.description.abstract Метою роботи є дослідження управління маркетинговою діяльністю організації та розробка рекомендацій щодо його вдосконалення в ТОВ «Сільпо-Фуд», відповідно до мети були сформульовано і розкрито наступні завдання: розглянуто теоретичну сутність та зміст поняття «маркетингова діяльність організації»; досліджено типи та етапи формування маркетингової діяльності в організації; охарактеризовано основні принципи та методи формування маркетингової діяльності організації; проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваної організації ТОВ «Сільпо-Фуд» та управління нею; розкрито фінансово–економічні показники ТОВ «Сільпо-Фуд»; досліджено комплекс маркетингу ТОВ «Сільпо-Фуд»; запропоновано вдосконалення управління маркетингової діяльності в оф-лайн середовищі; розроблено шляхи вдосконалення управління маркетингової діяльності в онлайн середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject управління маркетинговою діяльністю uk_UA
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти управління uk_UA
dc.subject споживчий ринок uk_UA
dc.title Управління маркетинговою діяльності організації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу