dc.contributor.author |
Макаренко, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-17T12:52:44Z |
|
dc.date.available |
2025-03-17T12:52:44Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-17 |
|
dc.identifier.citation |
Макаренко В. В. Управління маркетинговою діяльності організації : кваліфікаційна робота магістра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 59 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7541 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є дослідження управління маркетинговою діяльністю організації та розробка рекомендацій щодо його вдосконалення в ТОВ «Сільпо-Фуд», відповідно до мети були сформульовано і розкрито наступні завдання: розглянуто теоретичну сутність та зміст поняття «маркетингова діяльність організації»; досліджено типи та етапи формування маркетингової діяльності в організації; охарактеризовано основні принципи та методи формування маркетингової діяльності організації; проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваної організації ТОВ «Сільпо-Фуд» та управління нею; розкрито фінансово–економічні показники ТОВ «Сільпо-Фуд»; досліджено комплекс маркетингу ТОВ «Сільпо-Фуд»; запропоновано вдосконалення управління маркетингової діяльності в оф-лайн середовищі; розроблено шляхи вдосконалення управління маркетингової діяльності в онлайн середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
управління маркетинговою діяльністю |
uk_UA |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові інструменти управління |
uk_UA |
dc.subject |
споживчий ринок |
uk_UA |
dc.title |
Управління маркетинговою діяльності організації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |