Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куликова, К. В.
dc.date.accessioned 2025-03-17T12:08:33Z
dc.date.available 2025-03-17T12:08:33Z
dc.date.issued 2025-03-17
dc.identifier.citation Куликова К. В. Рекламний менеджмент : кваліфікаційна робота магістра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7538
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні теоретичних основ рекламного менеджменту в сучасних умовах та формування ефективного механізму рекламного менеджменту в діяльності організацій та підприємств. Для досягнення поставленої мети було вирішено наступні завдання дослідження: дослідити генезис рекламного менеджменту та визначити його сутність; з’ясувати особливості формування та функціонування механізму рекламного менеджменту; визначити основні підходи до оцінки ефективності рекламного менеджменту; надати загальну організаційно-економічну характеристику організацій; провести аналіз механізмів функціонування рекламного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі, виявити спільні та відмінні його риси; провести оцінку ефективності рекламного менеджменту для кожного підприємства та зробити порівняльний аналіз; визначити основні тенденції розвитку ритейлу в Україні та ринку рекламних послуг; надати рекомендації щодо удосконалення системи рекламного менеджменту для конкретних підприємств, що займаються роздрібною торгівлею. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject рекламний менеджмент uk_UA
dc.subject ритейлер uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject діджитлізація uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title Рекламний менеджмент uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу