dc.contributor.author |
Гура, Денис Дмитрович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-13T09:37:55Z |
|
dc.date.available |
2025-03-13T09:37:55Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-13 |
|
dc.identifier.citation |
Гура Д. Д. Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7497 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є розробка ефективної комунікаційної стратегії для
успішного виведення бренду соєвого соусу «Щедро» на ринок В2С. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні
завдання:
- дослідження теоретичних основ комунікаційної стратегії;
- фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «Щедро»;
- аналіз українського ринку соєвого соусу;
- проведення якісного дослідження цільової аудиторії ринку В2С
методом глибинного інтерв'ю; а також визначення основних сегментів
цільової аудиторії ринку В2С за результатами дослідження;
- аналіз маркетингових комунікаційних стратегій конкурентів; розробка
комунікаційної стратегії для соєвого соусу торгової марки «Щедро» на ринку В2С. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |