dc.contributor.author |
Хілько, А. С. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-04T11:13:35Z |
|
dc.date.available |
2025-03-04T11:13:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Хілько А. С. Візуальний контент для рекламної комунікації у європейському сегменті соціальних мереж : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 58 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7399 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи створити візуальний контент для рекламної кампанії соціальних мереж, розрахованих на європейську аудиторію.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: створені візуальні елементи впливають на емоції користувачів, створюють атмосферу навколо основної інформації, ефективно підвищують рейтинг компанії та привертають увагу потенційних клієнтів. Новизна інформаційного продукту: під час створення візуалів для європейського сегменту були розроблені візуальні картки для натхнення і розуміння чіткого контент-плану для подальшого просування соціальних мереж.
Зміст інформаційного продукту: робота складається з трьох варіацій умовного візуального ряду, восьми візуалів для постів та трьох для історій, які створені відповідно до фірмового стилю компанії «MOST» та призначені для поширення у соціальні мережі Instagram та Facebook бренду.
Інформаційний продукт опубліковано частково в соціальних мережах Instagram, Facebook компанії «MOST» 10.04.2024 (пост і сторіс) та 22.04.2024 (пост). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
візуальний контент |
uk_UA |
dc.subject |
візуал |
uk_UA |
dc.subject |
рекламна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
пост |
uk_UA |
dc.subject |
історія |
uk_UA |
dc.subject |
візуальний ряд |
uk_UA |
dc.title |
Візуальний контент для рекламної комунікації у європейському сегменті соціальних мереж |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |