Репозитарiй DSpace

Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жигілій, С. Є.
dc.date.accessioned 2025-03-03T13:54:30Z
dc.date.available 2025-03-03T13:54:30Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Жигілій С. Є. Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережах : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 36 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7384
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: формування позитивного іміджу закладу вищої освіті у світі соціальних мереж. Актуальність та новизна інформаційного продукту: підвищення іміджу Університету митної справи та фінансів шляхом створення інформаційного продукту «Віртуальна екскурсія музеєм митної справи України». Розробка соціальних мереж , що відповідатимуть цільової аудиторії . Загальний доступ до інформації, яка допоможе відповісти на питання. Обмін всезагальною інформацією, досвідом, участь у заходах, конференціях та проєктах. Можливість підвищити імідж закладу вищої освіти та збільшити кількість студентів. Зміст інформаційної акції: відеоролик «4 зала музею. Історія університету». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject заклад вищої освіті uk_UA
dc.subject інформаційний продукт uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.title Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережах uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу