dc.contributor.author |
Жигілій, С. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-03T13:54:30Z |
|
dc.date.available |
2025-03-03T13:54:30Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Жигілій С. Є. Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережах : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 36 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7384 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: формування позитивного іміджу закладу
вищої освіті у світі соціальних мереж.
Актуальність та новизна інформаційного продукту: підвищення іміджу
Університету митної справи та фінансів шляхом створення інформаційного
продукту «Віртуальна екскурсія музеєм митної справи України». Розробка
соціальних мереж , що відповідатимуть цільової аудиторії . Загальний доступ
до інформації, яка допоможе відповісти на питання. Обмін всезагальною
інформацією, досвідом, участь у заходах, конференціях та проєктах.
Можливість підвищити імідж закладу вищої освіти та збільшити кількість
студентів.
Зміст інформаційної акції: відеоролик «4 зала музею. Історія
університету». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
заклад вищої освіті |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційний продукт |
uk_UA |
dc.subject |
цільова аудиторія |
uk_UA |
dc.title |
Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережах |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |