Репозитарiй DSpace

Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шинова, В. А.
dc.date.accessioned 2025-03-03T12:42:46Z
dc.date.available 2025-03-03T12:42:46Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Шинова В. А. Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 58 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7378
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: полягає у розробці та впроваджені ефективної комунікаційної стратегії, спрямованої на просування бренду Most Dekens на європейському ринку. Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність теми зумовлена динамічними змінами в сучасному бізнес-середовищі, що характеризуються стрімким розвитком технологій та високим рівнем ринкової конкуренції. Новизна інформаційного продукту полягає в застосуванні комплексного підходу до формування стратегії, що включає використання новітніх комунікаційних інструментів і технологій, а також інтеграцію місії та візії компанії Most Dekens з урахуванням специфіки європейського ринку. Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт включає детальний план комунікаційної стратегії для бренду Most Dekens, який охоплює аналіз ринку, цільової аудиторії, вибір комунікаційних каналів та розробку місії й візії компанії для підвищення її конкурентоспроможності на європейському ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject комунікаційна стратегія uk_UA
dc.subject місія uk_UA
dc.subject візія uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.subject інформаційна акція uk_UA
dc.title Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу