dc.contributor.author |
Шинова, В. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-03T12:42:46Z |
|
dc.date.available |
2025-03-03T12:42:46Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Шинова В. А. Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 58 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7378 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: полягає у розробці та впроваджені
ефективної комунікаційної стратегії, спрямованої на просування бренду Most
Dekens на європейському ринку.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність теми
зумовлена динамічними змінами в сучасному бізнес-середовищі, що
характеризуються стрімким розвитком технологій та високим рівнем ринкової
конкуренції. Новизна інформаційного продукту полягає в застосуванні
комплексного підходу до формування стратегії, що включає використання
новітніх комунікаційних інструментів і технологій, а також інтеграцію місії та
візії компанії Most Dekens з урахуванням специфіки європейського ринку.
Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт включає
детальний план комунікаційної стратегії для бренду Most Dekens, який охоплює
аналіз ринку, цільової аудиторії, вибір комунікаційних каналів та розробку місії
й візії компанії для підвищення її конкурентоспроможності на європейському
ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
місія |
uk_UA |
dc.subject |
візія |
uk_UA |
dc.subject |
цільова аудиторія |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна акція |
uk_UA |
dc.title |
Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |