dc.contributor.author |
Шамрай, К. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-03T12:37:22Z |
|
dc.date.available |
2025-03-03T12:37:22Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Шамрай К. О. Технології рекламування торгівельного закладу в онлайн-просторі : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 49 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7376 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: ведення онлайн каталогу та створення циклу
публікацій для Instagram-магазину «M.D. Shop Essentials», обґрунтувати
актуальність такого формату та його ефективність.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: зростаюча популярність
платформи Instagram як основного каналу для e-commerce, що дозволяє бізнесам
безпосередньо взаємодіяти з клієнтами через візуально привабливий контент.
Новизна полягає у використанні сучасних інструментів Instagram для інтеграції
шопінг-тегів, аналітики та персоналізації контенту, що оптимізує взаємодію з
аудиторією та підвищує продажі.
Зміст інформаційного продукту: тритижневий цикл публікацій в Instagram-
магазині «M.D. Shop Essentials».
Інформаційний продукт опубліковано в Instagram-магазині «M.D. Shop
Essentials» з 24.01.2024 по 13.02.2024. Редакція Instagram-магазину «M.D. Shop
Essentials» висловила пропозицію щодо подальшого співробітництва для ведення
онлайн-каталогу магазину. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-магазин |
uk_UA |
dc.subject |
Instagram-магазин |
uk_UA |
dc.subject |
мобільна журналістика |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
оклайн-каталог |
uk_UA |
dc.subject |
електронна комерція |
uk_UA |
dc.title |
Технології рекламування торгівельного закладу в онлайн-просторі |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |