Репозитарiй DSpace

Технології створення медіаконтенту для індустрії краси

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Редовська, А. С.
dc.date.accessioned 2025-03-03T12:14:06Z
dc.date.available 2025-03-03T12:14:06Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Редовська А. С. Технології створення медіаконтенту для індустрії краси : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 61 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7373
dc.description.abstract Робота присвячена створенню промороліка для Instagram магазину з метою просування товарів та послуг у цифровому середовищі і включає комплексний аналіз на основі специфіки комунікації в соціальних мережах та особливості аудиторії. Відмінністю роботи є поєднання нових технологій та комунікативного впливу для вирішення завдань щодо розширення авдиторії інтернет магазину через креативні реалізації у контенті, які привертають увагу та стимулюють дії, чому присвячена практична частина, розроблена на основі кейс-стаді досліджень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject онлайн-медіа uk_UA
dc.subject регіональні медіа uk_UA
dc.subject магазин uk_UA
dc.subject соціальна проблематика uk_UA
dc.subject соціальна журналістика uk_UA
dc.subject мобільна журналістика uk_UA
dc.title Технології створення медіаконтенту для індустрії краси uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу