dc.contributor.author |
Редовська, А. С. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-03T12:14:06Z |
|
dc.date.available |
2025-03-03T12:14:06Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Редовська А. С. Технології створення медіаконтенту для індустрії краси : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 61 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7373 |
|
dc.description.abstract |
Робота присвячена створенню промороліка для Instagram магазину з метою просування товарів та послуг у цифровому середовищі і включає комплексний аналіз на основі специфіки комунікації в соціальних мережах та особливості аудиторії. Відмінністю роботи є поєднання нових технологій та комунікативного впливу для вирішення завдань щодо розширення авдиторії інтернет магазину через креативні реалізації у контенті, які привертають увагу та стимулюють дії, чому присвячена практична частина, розроблена на основі кейс-стаді досліджень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-медіа |
uk_UA |
dc.subject |
регіональні медіа |
uk_UA |
dc.subject |
магазин |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна проблематика |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна журналістика |
uk_UA |
dc.subject |
мобільна журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Технології створення медіаконтенту для індустрії краси |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |