Репозитарiй DSpace

Рекламний контент в соціальній мережі Instagram

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плічко, Є. С.
dc.date.accessioned 2025-03-03T11:28:28Z
dc.date.available 2025-03-03T11:28:28Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Плічко Є. С. Рекламний контент в соціальній мережі Instagram : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7368
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: полягає у дослідження та розуміння багатогранного впливу реклами в соціальних мережах на поведінку користувачів та розробка рекомендації для спеціалістів зі зав’язків з громадськістю щодо використання рекламних інструментів у мережі Instagram. Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність теми зумовлена динамічними змінами в сучасному бізнес-середовищі, що характеризуються стрімким розвитком технологій та високим рівнем ринкової конкуренції. Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт включає приклади застосування різних рекламних інструментів соціальної мережі Instagram для розробки та впровадження комунікаційної стратегії компанії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject контент uk_UA
dc.subject рекламні інструменти uk_UA
dc.subject інформаційний продукт uk_UA
dc.subject поведінка споживачів uk_UA
dc.title Рекламний контент в соціальній мережі Instagram uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу