dc.contributor.author |
Плічко, Є. С. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-03T11:28:28Z |
|
dc.date.available |
2025-03-03T11:28:28Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Плічко Є. С. Рекламний контент в соціальній мережі Instagram : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 70 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7368 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: полягає у дослідження та розуміння багатогранного впливу реклами в соціальних мережах на поведінку користувачів та розробка рекомендації для спеціалістів зі зав’язків з громадськістю щодо використання рекламних інструментів у мережі Instagram.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність теми зумовлена динамічними змінами в сучасному бізнес-середовищі, що характеризуються стрімким розвитком технологій та високим рівнем ринкової конкуренції.
Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт включає приклади застосування різних рекламних інструментів соціальної мережі Instagram для розробки та впровадження комунікаційної стратегії компанії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
контент |
uk_UA |
dc.subject |
рекламні інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційний продукт |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка споживачів |
uk_UA |
dc.title |
Рекламний контент в соціальній мережі Instagram |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |