Репозитарiй DSpace

Новітні тренди у розвитку цифрової реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міхнюк, М. О.
dc.date.accessioned 2025-03-03T08:51:17Z
dc.date.available 2025-03-03T08:51:17Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Міхнюк М. О. Новітні тренди у розвитку цифрової реклами : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 65 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7362
dc.description.abstract У роботі досліджено цифрову рекламу як інструменту просування товару чи послуги; розглянуто специфіку та актуальні тренди розвитку цифрової реклами; розроблено цифрові рекламні продукти для маркетингової агенції FABERGE marketing partner. Результати дослідження можуть бути використані в діяльності маркетингової агенції FABERGE marketing partner для її просування та встановлення нових контактів з цільовою аудиторією. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject соціальна мережа uk_UA
dc.subject Instagram uk_UA
dc.subject цифрова реклама uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject PR тексти uk_UA
dc.subject PR тексти для соціальних мереж uk_UA
dc.title Новітні тренди у розвитку цифрової реклами uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу