dc.contributor.author |
Міхнюк, М. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-03T08:51:17Z |
|
dc.date.available |
2025-03-03T08:51:17Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Міхнюк М. О. Новітні тренди у розвитку цифрової реклами : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 65 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7362 |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджено цифрову рекламу як інструменту просування товару чи послуги; розглянуто специфіку та актуальні тренди розвитку цифрової реклами; розроблено цифрові рекламні продукти для маркетингової агенції FABERGE marketing partner.
Результати дослідження можуть бути використані в діяльності маркетингової агенції FABERGE marketing partner для її просування та встановлення нових контактів з цільовою аудиторією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна мережа |
uk_UA |
dc.subject |
Instagram |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова реклама |
uk_UA |
dc.subject |
цифровий маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
PR тексти |
uk_UA |
dc.subject |
PR тексти для соціальних мереж |
uk_UA |
dc.title |
Новітні тренди у розвитку цифрової реклами |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |