Репозитарiй DSpace

Реклама в українських медіа та засоби її впливу на суспільство

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скрипник, С. В.
dc.date.accessioned 2025-03-03T08:22:09Z
dc.date.available 2025-03-03T08:22:09Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Скрипник С. В. Реклама в українських медіа та засоби її впливу на суспільство : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7359
dc.description.abstract Дослідження впливу реклами в українських ЗМІ на споживачів, визначення її особливостей та ефективності в контексті сучасних технологій маркетингу. Одержані висновки та їх новизна: висновки вказують на значний вплив реклами на суспільство. Виявлено, що реклама в українських медіа має суттєвий вплив на просування товарів та послуг. Результати дослідження можуть стати основою для подальшого вдосконалення рекламних стратегій в українських медіа. Практичне значення: полягає в розробці рекомендацій щодо ефективного використання реклами в українських ЗМІ, що буде корисним для маркетологів та рекламних агентств, які займаються просуванням товарів та послуг на ринку України. Крім того, дослідження може бути корисним для медіа-працівників, журналістів та інших фахівців, які займаються розміщенням реклами в українських ЗМІ. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject медіа uk_UA
dc.subject вплив uk_UA
dc.subject суспільство uk_UA
dc.subject споживачі uk_UA
dc.subject етика uk_UA
dc.subject стратегії uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject рекламні кампанії uk_UA
dc.title Реклама в українських медіа та засоби її впливу на суспільство uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу