dc.contributor.author |
Скрипник, С. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-03T08:22:09Z |
|
dc.date.available |
2025-03-03T08:22:09Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Скрипник С. В. Реклама в українських медіа та засоби її впливу на суспільство : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7359 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження впливу реклами в українських ЗМІ на споживачів, визначення її особливостей та ефективності в контексті сучасних технологій маркетингу.
Одержані висновки та їх новизна: висновки вказують на значний вплив реклами на суспільство. Виявлено, що реклама в українських медіа має суттєвий вплив на просування товарів та послуг. Результати дослідження можуть стати основою для подальшого вдосконалення рекламних стратегій в українських медіа.
Практичне значення: полягає в розробці рекомендацій щодо ефективного використання реклами в українських ЗМІ, що буде корисним для маркетологів та рекламних агентств, які займаються просуванням товарів та послуг на ринку України. Крім того, дослідження може бути корисним для медіа-працівників, журналістів та інших фахівців, які займаються розміщенням реклами в українських ЗМІ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
медіа |
uk_UA |
dc.subject |
вплив |
uk_UA |
dc.subject |
суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
споживачі |
uk_UA |
dc.subject |
етика |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
рекламні кампанії |
uk_UA |
dc.title |
Реклама в українських медіа та засоби її впливу на суспільство |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |