DSpace Repository

Інтеграція рекламних та PR технологій при просуванні торговельної марки

Show simple item record

dc.contributor.author Резанович, Я. В.
dc.date.accessioned 2025-03-03T07:55:11Z
dc.date.available 2025-03-03T07:55:11Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Резанович Я. В. Інтеграція рекламних та PR технологій при просуванні торговельної марки : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7355
dc.description.abstract Проведено аналіз підходів щодо інтеграції рекламних та PR- технологій при просуванні торгової марки. Одержані висновки та їх новизна: Наукова новизна одержаних результатів полягає у вироблені рекомендацій при просуванні торговельної марки за допомогою рекламних та PR-технологій інформаційного продукту на ТОВ «Сокіл-1». Практичне значення полягає у використанні рекомендацій при просуванні торговельної марки за допомогою рекламних та PR-технологій інформаційного продукту на ТОВ «Сокіл-1». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject PR-технології uk_UA
dc.subject торгова марка uk_UA
dc.subject просування uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title Інтеграція рекламних та PR технологій при просуванні торговельної марки uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account