Репозитарiй DSpace

Рекламні стратегії у кросмедіа

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безсонова, А. З.
dc.date.accessioned 2025-03-03T06:49:55Z
dc.date.available 2025-03-03T06:49:55Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Безсонова А. З. Рекламні стратегії у кросмедіа : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7350
dc.description.abstract У роботі розроблені специфічні методи та інструменти розробки й впровадження рекламних стратегій через кросмедійні ЗМІ. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і починаючим спеціалістам, висновки дослідження можуть бути використані, як практичні поради стосовно створення ефективних рекламних стратегій та використання найбільш ефективних інструментів їх реалізації Автором особисто розроблено чотири інфопродукти для реалізації PR стратегій компаній та організацій різної форми власності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject рекламна стратегія uk_UA
dc.subject PR компанія uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject SMM інструмент uk_UA
dc.subject таргетована реклама uk_UA
dc.subject конвергентні медіа uk_UA
dc.subject кросмедіа uk_UA
dc.title Рекламні стратегії у кросмедіа uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу