Репозитарiй DSpace

Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаркавенко, В. П.
dc.date.accessioned 2025-02-28T13:25:15Z
dc.date.available 2025-02-28T13:25:15Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Гаркавенко, В. П. Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome» : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7348
dc.description.abstract У роботі створена ефективна концепція рекламної кампанії, яка сприяє популяризації бренду на ринку України. розроблена рекламна кампанія привертає увагу до актуальних соціальних проблем: підтримка вітчизняного виробника, екологічність та енергоефективність систем «розумного будинку». Новизна інформаційного продукту: під час створення було утворено комплекс концепції рекламної кампанії, яка комбінує різноманітні рекламні матеріали, включаючи email-розсилку, макети для соціальних мереж, макет буклету та ребрендинг логотипу, що сприяє ефективному впровадженню рекламної кампанії та її результатів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject рекламна кампанія uk_UA
dc.subject енергоефективність uk_UA
dc.subject email-розсилка uk_UA
dc.subject екологічність uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject брендінг uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу