dc.contributor.author |
Гаркавенко, В. П. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-28T13:25:15Z |
|
dc.date.available |
2025-02-28T13:25:15Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Гаркавенко, В. П. Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome» : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 69 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7348 |
|
dc.description.abstract |
У роботі створена ефективна концепція рекламної кампанії, яка сприяє популяризації бренду на ринку України.
розроблена рекламна кампанія привертає увагу до актуальних соціальних проблем: підтримка вітчизняного виробника, екологічність та енергоефективність систем «розумного будинку». Новизна інформаційного продукту: під час створення було утворено комплекс концепції рекламної кампанії, яка комбінує різноманітні рекламні матеріали, включаючи email-розсилку, макети для соціальних мереж, макет буклету та ребрендинг логотипу, що сприяє ефективному впровадженню рекламної кампанії та її результатів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
рекламна кампанія |
uk_UA |
dc.subject |
енергоефективність |
uk_UA |
dc.subject |
email-розсилка |
uk_UA |
dc.subject |
екологічність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
брендінг |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.title |
Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome» |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |