dc.contributor.author |
Галушко, А. С. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-28T13:10:17Z |
|
dc.date.available |
2025-02-28T13:10:17Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Галушко А. С. Технології просування освітнього закладу в Україні : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 44 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7346 |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджена актуальность створення друкованої реклами та створення інформаційного рекламного продукту.
Ліфлет є ефективним засобом для локальної реклами, їх можна розповсюджувати на різноманітних подіях, а також володіє високим рівнем уваги, адже друкованій рекламі часто виділяють більше часу на перегляд порівняно з онлайн-рекламою, де увага розпорошується між численними електронними повідомленнями та банерами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
освітній центр |
uk_UA |
dc.subject |
ліфлет |
uk_UA |
dc.subject |
друкована реклама |
uk_UA |
dc.subject |
піар-кампанія |
uk_UA |
dc.title |
Технології просування освітнього закладу в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |