DSpace Repository

Формування міжнародного іміджу країни засобами медіакомунікації

Show simple item record

dc.contributor.author Синельникова, Д. О.
dc.date.accessioned 2025-02-28T13:08:03Z
dc.date.available 2025-02-28T13:08:03Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Синельникова Д. О. Формування міжнародного іміджу країни засобами медіакомунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7345
dc.description.abstract Досліджено загальні поняття медіаконтенту та іміджу; визначити шляхи їх взаємодії на державному та міжнародному рівні; зрозуміти вплив медіаконтенту ЗМІ на міжнародний державний імідж. Одержані висновки та їх новизна: отримали практичні здобутки з теми впливу медіаконтенту на формування міжнародного державного іміджу; визначили результати дослідження іміджу, його різновиди та тенденції; провели соціальне опитування з теми сприйняття іноземною аудиторією новин щодо ситуації в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject медіаконтент uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject міжнародні відносини uk_UA
dc.subject державний імідж uk_UA
dc.subject ЗМІ uk_UA
dc.subject Інтернет uk_UA
dc.subject медіапростір uk_UA
dc.title Формування міжнародного іміджу країни засобами медіакомунікації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account