dc.contributor.author |
Синельникова, Д. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-28T13:08:03Z |
|
dc.date.available |
2025-02-28T13:08:03Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Синельникова Д. О. Формування міжнародного іміджу країни засобами медіакомунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7345 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено загальні поняття медіаконтенту та іміджу; визначити шляхи їх взаємодії на державному та міжнародному рівні; зрозуміти вплив медіаконтенту ЗМІ на міжнародний державний імідж.
Одержані висновки та їх новизна: отримали практичні здобутки з теми впливу медіаконтенту на формування міжнародного державного іміджу; визначили результати дослідження іміджу, його різновиди та тенденції; провели соціальне опитування з теми сприйняття іноземною аудиторією новин щодо ситуації в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
медіаконтент |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародні відносини |
uk_UA |
dc.subject |
державний імідж |
uk_UA |
dc.subject |
ЗМІ |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет |
uk_UA |
dc.subject |
медіапростір |
uk_UA |
dc.title |
Формування міжнародного іміджу країни засобами медіакомунікації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |