DSpace Repository

Сучасні цифрові технології для створення рекламних продуктів

Show simple item record

dc.contributor.author Столєтня, Н. А.
dc.date.accessioned 2025-02-28T13:03:37Z
dc.date.available 2025-02-28T13:03:37Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Столєтня Н. А. Сучасні цифрові технології для створення рекламних продуктів : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7344
dc.description.abstract У дипломній роботі вперше розглядаються цифрові технології як практичний інструментарій створення мережевого рекламного продукту, досліджується база даних мережевих ресурсів як допомога працівнику рекламного агентства при розробці рекламного макету для соціальних мереж (на замовлення рекламного агентства Faberge marketing partner). Практичне значення. результати дослідження можуть бути корисними як цифровим дизайнерам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради стосовно виготовлення мережевого рекламного продукту з використанням інтерактивних технологій у процесі розробки рекламного макету. Надані рекомендації апробовано автором під час проходження переддипломної практики. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject цифрові моделі uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject рекламний продукт uk_UA
dc.subject дизайнерське рішення uk_UA
dc.subject рекламний простір uk_UA
dc.title Сучасні цифрові технології для створення рекламних продуктів uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account