Репозитарiй DSpace

Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьміченко, Н. О.
dc.date.accessioned 2025-02-28T12:25:20Z
dc.date.available 2025-02-28T12:25:20Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Кузьміченко Н. О. Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7337
dc.description.abstract У дипломній роботі проаналізовано різні засоби рекламних та PR стратегій відносно ефективності їх взаємодії зі споживачем; з’ясувати найбільш ефективні способи взаємозв’язку та з’ясувати як змінювався процес комунікації з розвитком реклами. Результати дослідження можуть бути корисними як маркетологам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради для створення рекламних стратегій та налагодження комунікації тим методом, котрий буде найбільш вдалий. Розроблені рекомендації апробовано автором під час створення сайту «Aramuk.weblium.com». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject рекламна стратегія uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject власний бренд uk_UA
dc.subject комунікаційна стратегія uk_UA
dc.subject контент uk_UA
dc.subject аудиторія uk_UA
dc.title Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу