dc.contributor.author |
Кузьміченко, Н. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-28T12:25:20Z |
|
dc.date.available |
2025-02-28T12:25:20Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Кузьміченко Н. О. Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7337 |
|
dc.description.abstract |
У дипломній роботі проаналізовано різні засоби рекламних та PR стратегій
відносно ефективності їх взаємодії зі споживачем; з’ясувати найбільш
ефективні способи взаємозв’язку та з’ясувати як змінювався процес комунікації
з розвитком реклами. Результати дослідження можуть бути корисними як
маркетологам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані
як практичні поради для створення рекламних стратегій та налагодження
комунікації тим методом, котрий буде найбільш вдалий. Розроблені
рекомендації апробовано автором під час створення сайту
«Aramuk.weblium.com». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
рекламна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
власний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
контент |
uk_UA |
dc.subject |
аудиторія |
uk_UA |
dc.title |
Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |