dc.contributor.author |
Аксьонов, О. І. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-28T11:57:40Z |
|
dc.date.available |
2025-02-28T11:57:40Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Аксьонов О. І. Лендінг-сторінка як інструмент просування бренду : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 46 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7332 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: розробка та реалізація ефективної лендінг-сторінки з метою підвищення конверсії та популяризації бренду в цифровому середовищі. Проект передбачає аналіз цільової аудиторії, конкурентного середовища та ключових трендів у веб-дизайні, створення зручного та естетичного інтерфейсу, оптимізованого для конверсії, а також впровадження стратегій контентного маркетингу та SEO для підвищення видимості та привертання цільового трафіку на сайт.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: у його здатності відповідати потребам та очікуванням цифрового споживача, а також впроваджувати передові підходи та технології, що дозволяють створити цікаве, інтерактивне та естетичне веб-середовище для представлення бренду. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
лендінг-сторінка |
uk_UA |
dc.subject |
лендінг-пейдж |
uk_UA |
dc.subject |
лендінг |
uk_UA |
dc.subject |
просування бренду |
uk_UA |
dc.subject |
landing |
uk_UA |
dc.subject |
landing page |
uk_UA |
dc.title |
Лендінг-сторінка як інструмент просування бренду |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |