Репозитарiй DSpace

Формування асортиментної політики закладу ресторанного бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Наумович, Т. Р.
dc.date.accessioned 2024-08-05T16:28:46Z
dc.date.available 2024-08-05T16:28:46Z
dc.date.issued 2024-08-05
dc.identifier.citation Наумович Т. Р. Формування асортиментної політики закладу ресторанного бізнесу : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7280
dc.description.abstract В роботі визначено сутність та поняття асортиментної політики; обґрунтовано використання таксономічного аналізу, що надає можливість своєчасно діагностувати наявність кризових явищ на підприємстві і сприятиме розробці ефективних фінансових управлінських рішень; досліджено методичний інструментарій оптимізації асортиментного портфеля, який заснований на використанні стратегічних портфельних методів; запропоновано основні напрями підвищення ефективності управління асортиментною політикою підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2024;
dc.subject асортимент uk_UA
dc.subject асортиментна політика uk_UA
dc.subject асортиментний портфель uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject оптимізація uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject оптимізація uk_UA
dc.subject оптимізація асортиментного портфелю uk_UA
dc.subject стратегічні рішення uk_UA
dc.title Формування асортиментної політики закладу ресторанного бізнесу uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу