Репозитарiй DSpace

Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронов, Р. В.
dc.date.accessioned 2024-08-02T12:12:32Z
dc.date.available 2024-08-02T12:12:32Z
dc.date.issued 2024-08-02
dc.identifier.citation Воронов Р. В. Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7278
dc.description.abstract Розглянуто сутність, завдання, цілі маркетингової діяльності. Окреслено економічну сутність маркетингового управління. Визначено місце маркетингового управління в системі менеджменту. Надано організаційно-економічну характеристику підприємству гостинності. Проведено оцінку конкурентного середовища підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства індустрії гостинності. Обґрунтовано заходи щодо удосконалення маркетингового управління. Проведена оцінка ефективності запропонованих заходів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2024;
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject конкурентне середовище uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.title Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу