dc.contributor.author |
Воронов, Р. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-02T12:12:32Z |
|
dc.date.available |
2024-08-02T12:12:32Z |
|
dc.date.issued |
2024-08-02 |
|
dc.identifier.citation |
Воронов Р. В. Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 71 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7278 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто сутність, завдання, цілі маркетингової діяльності. Окреслено економічну сутність маркетингового управління. Визначено місце маркетингового управління в системі менеджменту. Надано організаційно-економічну характеристику підприємству гостинності. Проведено оцінку конкурентного середовища підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства індустрії гостинності. Обґрунтовано заходи щодо удосконалення маркетингового управління. Проведена оцінка ефективності запропонованих заходів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
2024; |
|
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингове управління |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
індустрія гостинності |
uk_UA |
dc.title |
Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |